Veelgestelde vragen

Er blijven altijd meer vragen dan antwoorden

Film- en theatertickets

Kan ik ook met cadeaukaarten betalen?

Ja, u kunt met drie kaarten betalen:

1. Kunst en Cultuur cadeaukaart
2. Podium Cadeaukaart
3. Drombon

Met de eerste twee kunt u online en bij de theaterkassa kaarten kopen.
De Drombon kunt alleen bij de zaalkassa inleveren. Wilt u een kaartje reserveren met een Drombon? Mail de Drom (info@drom.nl)

Drombon inwisselen
Een ticket kopen met een Drombon kan helaas (nog) niet online.
Kaartje reserveren? Stuurt u een mailtje aan: info@drom.nl.
Wilt u in de mail vermelden:
- Het aantal tickets dat u wenst?
- Op welke datum?
- Voor welke show?
- Welke naam en telefoonnummer kunnen wij bij de reservering zetten?

De kantoormedewerkers reserveren dan de tickets voor en bevestigen dit met een mail. 30 tot 15 minuten voor de show kunt u de gereserveerde tickets bij de theaterkassa betalen met de bon. 15 minuten voor aanvang geven wij alle gereserveerde tickets weer vrij, dus kom op tijd.

Heeft u tegoed over op de Drombon? Dan strepen wij het gebruikte bedrag weg en kunt u later de rest opmaken.

Heeft u niet voldoende tegoed? U kunt bij de theaterkassa het resterende bedrag pinnen.

Kaarten annuleren of omboeken

Ik kan toch niet naar de film. Kan ik mijn kaarten annuleren?

Je kunt tot uiterlijk 4 uur voor aanvang van de filmvoorstelling je ticket(s) annuleren. Dit doe je via de link in de mail waarmee je het e-ticket hebt ontvangen. Je ontvangt een tegoedcode ter waarde van je bestelling minus € 1,50 transactiekosten.

Annuleren binnen 4 uur voor aanvang van de voorstelling is niet mogelijk.

Ik kan toch niet naar de voorstelling. Kan ik mijn kaarten ook inleveren?

Nee, wij nemen geen kaarten voor voorstellingen en concerten terug.

Wel kunnen we bemiddelen als we een wachtlijst hebben. Een wachtlijst ontstaat als een voorstelling uitverkocht is en mensen zich bij ons melden dat ze graag nog een kaartje willen kopen.

Uitverkocht

De voorstelling is uitverkocht, maar ik wil zo graag een kaartje!

Je mag ons dan een mail sturen met je gegevens. Als er plotseling kaarten vrij komen, dan nemen we contact met je op.

Stuur een bericht naar info@drom.nl, met daarin: je naam, het aantal kaarten, en telefoonnummer waarop je bereikbaar bent.

Rolstoel

Ik zit in een rolstoel, kan ik dan ook naar een voorstelling?

Ja dat kan. In onze theaterzalen zijn een beperkt aantal rolstoelplekken beschikbaar. Wilt u een rolstoelplek reserveren? Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier. Wij hebben een lift en een invaliden toilet (begane grond).

Het dak op

Kan ik ook op het dak van de Drommedaris?

Ja dat kan, er zijn vier mogelijkheden:

1. Boek een rondleiding (min. aantal deelnemers 8 personen)
2. Kom naar Open Monumentendag
3. Gasten en bezoekers van vergaderingen en feestjes nemen we graag mee het dak op.
4. Ga trouwen: voor de mooiste foto's gaan we naar het dak.

Geen e-tickets ontvangen van de Drom

Hoe lang duurt het voordat ik mijn tickets ontvang?


Heeft u de tickets niet binnen één dag na bevestiging ontvangen?
Kijk dan eerst even in de spambox van de mail. Zijn ze daar ook niet?
Neem dan contact op met de kassa via info@drom.nl

Reserveren voor groepen

Ik kom met een groep naar een voorstelling, kunnen we bij elkaar zitten?

Wilt u meer dan 10 kaarten tegelijk reserveren? Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier. 

Wachtlijst

De voorstelling is uitverkocht, maar ik wil toch graag een kaartje.

Bij uitverkochte voorstellingen wordt er een wachtlijst geopend. Als u in aanmerking wilt komen voor kaarten neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij berichten u als er weer kaarten in omloop zijn.

Daarnaast worden op de dag van de voorstelling zelf, de niet afgehaalde kaarten vanaf 30 minuten voor aanvang weer aangeboden.  

 

Ringleiding

Is er een ringleiding in de Drom?

Ja en nee:

Ja, er is een ringleiding in het Syngenta Theater*.
Nee, er is geen ringleiding in de Enza Zaden Zaal.

* een enkele keer staat de ringleiding door technische logistiek nog uit. Ondervindt u dat? Meld het dan direct bij de film of eventleiding.